خبر ۱۶ اسفند ۹۵: آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو از ۱۸ اسفند ماه
دانلود دفترچه راهنمایی استخدام وزارت نیرو در سال 96
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو از ۱۸ اسفندماه/ جذب ۱۰۶۶ نفر در آزمون استخدامی جدید
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: ثبت نام آزمون استخدامی شرکت های توزیع برق و آب و فاضلاب شهری از تاریخ ۱۸ اسفندماه جاری شروع می شود.
«علی اکبر مهاجری» معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو صبح امروز (دوشنبه) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون) با اشاره به برنامه های استخدامی این وزارتخانه در سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه در دولت جدید نگاه ویژه ای به جذب نیروی انسانی خوب جهت ارتقای صنعت آب و برق از طریق برگزاری آزمون های استخدامی سراسری شده است.
وی افزود: تأمین «عدالت استخدامی» از سیاست های کلیدی نظام برای جذب نیروی انسانی در دستگاه ها بوده است. در مجموعه وزارت نیرو در سه سال گذشته، ۳ آزمون استخدامی برگزار شده و در تمامی آن ها سعی شده است این عدالت رعایت شده است.
مهاجری با اشاره به زمان آغاز ثبت نام آزمون جدید برای شرکت های غیر دولتی زیر مجموعه این وزارتخانه گفت: ثبت نام آزمون جدید از ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود.
وی ادامه داد: در این آزمون حدود ۵۸۳ نفر برای شرکت های توزیع نیروی برق و حدود ۴۸۳ نفر برای شرکت های آب و فاضلاب جذب می شوند.
وی اضافه کرد: شرایط آزمون جاری نیز تقریباً مشابه آزمون های برگزارشده برای شرکت های غیردولتی زیر مجموعه وزارت نیرو خواهد بود .
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو تصریح کرد: در آزمون جاری آزمون عمومی ۲۵۰ امتیاز، آزمون تخصصی ۵۰۰ امتیاز و مصاحبه ۲۵۰ امتیاز خواهد داشت و میزان دعوت شدگان برای مصاحبه ۲ برابر ظرفیت خواهد بود که از این بین ۱۰۶۶ نفر در نهایت پذیرفته می شوند.
وی اطمینان خاطر داد: در این آزمون نیز مشابه آزمون های قبلی به هیچ عنوان نظرات شخصی افراد دخالت داده نخواهد شد و سعی می شود از متخصصین زبان، روانشناسی و افراد خبره در شغل مذکور برای گزینش شرکت کنندگان استفاده شود.
مهاجری اظهار داشت: آزمون در ۲۲ اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می شود و برنامه این است که دو ماه بعد نتایج اولیه و ۶ ماه پس از برگزاری آزمون نتیجه نهایی از طریق سایت سازمان سنجش به شرکت کنندگان اعلام شود.
وی تأکید کرد: مطابق قانون در این آزمون نیز مشابه آزمون های قبلی حدود ۳۰ درصد از سهمیه استخدام مربوط به ایثارگران است، اما باید توجه داشت که رقابت ایثارگران یک رقابت درونی است.
همچنین وی اضافه کرد: در آزمون جاری در نظر گرفته شده که در برخی استان ها از جمله ایلام، کردستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان کهگلویه و بویر احمد، خراسان شمالی و… تنها افراد از بین افراد بومی استخدام شوند و در برخی از استان های دیگر نیز برای افراد بومی شهر ضریب ۱.۴ و برای بومی استان مذکور ضریب ۱.۲ اعمال می شود.
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو تأکید کرد: شرط بومی بودن برای استان تهران اعمال نخواهد شد و همه شرکت کنندگان می توانند برای این استان داوطلب شوند.
وی تصریح کرد: در سه سال گذشته بر ما تکلیف شده بود که حدود ۲۰۰۰ نفر در مجموعه وزارت نیرو استخدام شود اما خوشبختانه توانستیم با اتخاذ تدابیری حدود ۷۷۹۵ نفر را استخدام کنیم.
مهاجری گفت: همچنین تکلیف شده حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر از داوطلبان ممتاز کارشناسی ارشد ۱۰ دانشگاه برتر کشور با توجه به نیاز شرکت ها بدون آزمون جذب شوند.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

جهت دانلود سوالات عمومی استخدام وزارت نیرو کلیک کنید



وزارت نیرو در سال ۹۵ نیز آزمون استخدامی خود را برای پذیرش نیروهای مورد نیاز خود برگزار می کند.این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های مدیریت تولید برق و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور به‌صورت همزمان در کل کشور برگزار می‌شود.

یک منبع موثق گفت: هم اکنون شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو در حال جمع آوری نیازهای مورد استخدامی خود هستند و تعدادی از شرکت ها نیز نیروهای مورد نیاز خود را مشخص کرده اند و در حال گرفتن مجوز تعداد افراد قابل پذیرش هستند.

به گزارش خبرنگار ما وی گفت: در خصوص زمان برگزاری آزمون هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما با توجه به برنامه ریزی  های صورت گرفته احتمال برگزاری آن در شهریورماه و یا مهرماه وجود دارد.

وی همچنین بیان داشت: آزمون استخدامی شرکت های دولتی که سال گذشته برگزار شد به دلیل تصمیم دولت به صورت مشترک و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد ولی آزمون امسال توسط مرکز آزمون نیرو وابسته به خود وزارت نیرو برگزار می گردد.

این فرد مسئول بیان داشت: به مرکز آزمون نیرو گفته شده است که خود را آماده برگزاری این آزمون کند و مقدمات آن را فراهم نماید تا بعد از نیازسنجی و اخذ مجوزهای مربوطه این آزمون برگزار شود.

وزارت نیرو در سال ۹۵ نیز آزمون استخدامی خود را برای پذیرش نیروهای مورد نیاز خود برگزار می کند.این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های مدیریت تولید برق و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری سراسر کشور به‌صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.


جهت دانلود سوالات عمومی اینجا کلیک نمائید

جهت دانلود سوالات تخصصی وزارت نیرو اینجا کلیک نمائید

 استخدام وزارت نیرو در سال 1395


استخدام وزارت نیرو سال 95 (خبر جدید) | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/استخدام-وزارت-نیرو/

3 hours ago - در سال 1395 استخدام شوید! ما مهمترین آگهی های ... جهت مشاهده تجربیات گزینش استخدامی وزارت نیرو در سال ۱۳۹۴ اینجا کلیک نمایید · جهت مشاهده ... خبر ۲۹ خرداد ۹۵ : برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو در سال ۹۵ (منبع : بازارکار).

مشورت مصاحبه · برنامه زمانبندی آزمون استخدامی · آرشیو تجربیات کارجویان

استخدام جدید وزارت نیرو 95 | سال 1395 | جدیدترین ها در سایت جدیده

jadide.ir/استخدام-جدید-وزارت-نیرو-95-سال-1395/

 

آگهی استخدام جدید وزارت نیرو. خبر ۲۹ خرداد ۹۵ : برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو در سال ۹۵. وزارت نیرو در سال ۹۵ نیز آزمون استخدامی خود را برای پذیرش نیروهای ...

استخدام وزارت نیرو در سال 95

www.niroensani.ir/استخدام-وزارت-نیرو

 

آگهی جدید استخدام وزارت نیرو در سال 95 به همراه شرایط استخدامی وزارت نیرو 95 شامل قوانین استخدام ... دوشنبه 21 تیر ماه 1395 | Monday 11 July 2016 ..... محتویات آگهی استخدامی پس از انتشار و اعلام آگهی استخدامی توسط وزارت نیرو از طریق جراید رسمی ...

استخدام وزارت نیرو در سال 95 (خبر استخدام جدید)| «ای استخدام»

www.e-estekhdam.com/استخدام-وزارت-نیرو/

 

9 hours ago - نکته مهم : کاربران عزیز این صفحه مخصوص شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت نیرو در سال ۹۳ میباشد لطفا هر سوالی در مورد آزمون جدید دارید در ...

استخدامی جدید وزارت نیرو/ استخدام 1150 نفر در بخش های دولتی وزارت نیرو

barghnews.com/.../استخدامی-جدید-وزارت-نیرو-استخدام-1150-نفر-در-بخش-های-دولتی-و...

Jan 12, 2016 - شرایط اختصاصی استخدام در وزارت نیرو 1- داشتن حداکثر سن برای مقطع تحصیلی کارشناسی 32 ، کارشناسی ارشد 33 و دکترا 35 سال تمام در زمان ثبت ...

شروع ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو / پذیرش 660 نفر در بخش برق

barghnews.com/.../شروع-ثبت-نام-آزمون-استخدامی-وزارت-نیرو-پذیرش-660-نفر-در-...

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو برای سال 94 از امروز صبح (سه شنبه) اول اردیبهشت 94 آغاز شد. سایت آزمون وزارت نیرو ضمن انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و اعلام ...

استخدام وزارت نیرو سال 95 - استخدام لیسانس

استخدام-لیسانس.com/استخدام-وزارت-نیرو/

 

... نشده است. هر هفته جهت دریافت آخرین وضعیت آگهی استخدامی وزارت نیرو سال 95 به همین صفحه مراجعه. ... نویسنده :استخدام-بانک.com | در تاریخ فروردین 8ام, 1395.

اخبار جدید استخدامی و جذب نیرو اردیبهشت 95

jadid95.ir › اخبار

 

Apr 3, 2016 - استخدام وزارت نیرو سال 95 (خبر جدید) | ایران استخدام ... استخدام های جدید برای سال 1395 در تمامی ماه های سال استانها … استخدام نیروی دریایی ارت ...

استخدام وزارت بهداشت سال 95+ آزمون استخدام ۱۶ هزار نفر در وزارت بهداشت ...

www.estekhtam.com/استخدام-وزارت-بهداشت-سال-95/

 

Rating: 5 - Review by استخدام - estekhtam.com

Jul 2, 2016 - وی گفت: وزارت بهداشت سال ۹۴ نیز هفت هزار نیروی جدیدبه صورت ... وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی هم اکنون حدود ۴۳۰ هزار نفر نیرو دارد که به ...

وزارت نیرو | بخشنامه ها

moe.gov.ir/RulesRegulations/بخشنامه-ها

 

1395/02/07. سایت مرجع: دفتر توسعه منابع انسانی. بخشنامه افزایش حقوق و دستمزد مشمولین قانون کار در سال ٩٥. 1395/02/07. سایت مرجع: دفتر توسعه منابع انسانی.

استخدام ۱۷هزار نفر در وزارت بهداشت در سال ۹۵ - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی

Apr 11, 2016 - قائم مقام وزیر بهداشت از استخدام 17 هزار نفر نیرو در سال 95 در وزارت بهداشت خبر داد و اولویت در این استخدام‌ها را گروه‌های پرستاری و فنی عنوان کرد.

استخدام در وزارت بهداشت در سال 1395 - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=استخدام+در+وزارت+بهداشت+در+سال+1395

Apr 11, 2016 - قائم مقام وزیر بهداشت از استخدام ۱۷ هزار نفر نیرو در سال ۹۵ در وزارت بهداشت خبر داد و اولویت در این استخدام‌ها را گروه‌های پرستاری و فنی عنوان کرد.

استخدام وزارت نیرو سال 93 - اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو سال ...

estekhdamjoo.ir/1924/استخدام-وزارت-نیرو-سال-93---دریافت-کارت-ورود-به-جلسه.html

Nov 18, 2014 - استخدام ۳۴ تا ۳۵ هزار نفر در سال 1395 ... استخدام وزارت نیرو سال 93 - اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو سال 1393 ... نتایج آزمون استخدامی ۳۰/9/۹۳ وزارت نیرو به زودی از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبان محترم رسانیده خواهد شد.

استخدام | آغاز ثبت نام استخدام وزارت نیرو در سال 93

estekhdam.pardad.ir/N_4988.aspx

Nov 1, 2014 - آغاز ثبت نام استخدام وزارت نیرو در سال 93,استخدام وزارتخانه نیرو در سال 93,آزمون استخدام ... استخدام استان خراسان رضوی – چهارشنبه 16 تیر 1395.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو 94 | کانی نت|KaniNet

kaninet.ir/ثبت-نام-آزمون-استخدامی-وزارت-نیرو-94/

استخدامی وزارت نیرو,ثبت نام استخدامی وزارت نیرو,1394,94,1395,95,آب ... -حداکثر ۳۲ سال برای مقطع کارشناسی ارشدو بالاتر (متولدین بعد از تاریخ ۱۳۶۲/۲/۳۱ ).

آزمون استخدام آموزش وپرورش در سال ۹۵

azmon94.blog.ir/

Apr 8, 2016 - جزئیات استخدام آموزش و پرورش در سال 1395 ... استانها در پاسخ به پرسشی در خصوص موافقت دولت با استخدام ۱۲ هزار نیرو در این وزارتخانه ... وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سال آینده آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش زودتر از سال ...

لیست اخبار - روز

iranjob.ir/News

تاریخ درج : 1395/04/06 ... امسال 17600 نفر در وزارت بهداشت استخدام می‌شوند .... قائم مقام وزیر بهداشت از استخدام 17 هزار نفر نیرو در سال 95 در وزارت بهداشت خبر داد و ...

آزمون های استخدامی و - سازمان سنجش آموزش کشور

www.sanjesh.org/group.aspx?gid=11

... در سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال 1395 ... وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره‌ تاریخ و نحوه ثبت‌نام از متقاضیان ثبت‌نام در ...

استخدام وزارت نیرو 95

rayane.avablog.ir/post/334/استخدام+وزارت+نیرو+95

May 5, 2016 - پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395. 22:21. محمد ... استخدام وزارت نیرو سال 95 (خبر جدید) | ایران استخدام ... استخدام وزارت نیرو در سال 95 | «ای استخدام».

آگهی استخدام وزارت نیرو سال 94 (شرکت های وابسته ) - استخدامی ها

www.estekhdamiha.com/.../آگهی-استخدام-وزارت-نیرو-سال-94-شرک...

Apr 18, 2015 - آگهی های استخدام جدید تیر 1395 ... جذب قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان جدید ... آگهی استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ (شرکت های وابسته ).